Ordning och reda

I dag har jag fixat lite i lägenheten. Det börjar sakta men säkert likna vårt hem.
Har fortfarande inte satt upp något på väggarna då jag inte riktigt vet vad vi ska ha på väggarna.
Vill ha det perfekt. Sedan så vill jag köpa nya kuddar till soffan. En ny taklampa i rummet. Sen vill vi ju ha en större säng.
Men snart är vi nöjda!


Var på intervjun innan det gick väldigt bra och jag tror jag får det. Nu är frågan bara HUR SKA JAG GÖRA?
Ja vi få se!

I morgon är dagen D. Då kommer Maria och Hamza!

Kommentarer
Postat av: maria

Yeeeeyy :) ska bli så kuul! ses imorgon :D

2011-05-02 @ 21:27:14
URL: http://marusschka.blogg.se/

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0