o happy

Vart i skolan i 2 timmar i dag. Mer info och nu hänger jag nog med lite mer i det hela tror jag.
Börjar min första kurs i morgon. Ska bli roligt att äntligen sätta i gång.
Det är då man vet om jag är mogen för detta ;)


I dag ringde Sami. Å min älskade Sami! Hon sa att hon ville ha lite hjälp med att kanske hitta lägenheter här i jkpg för hon funderar på att flytta hit och börja plugga. Ingen blir mer lycklig än jag. Självklart hjälper jag dig gumman. Kommer också försöka hitta skola till dig. Allt för att få dig hit! Tänk va mysigt det hade varit.

Som ni ser så gillar vi att ta kort på ett speciellt sätt ;)

Kommentarer
Postat av: Anna

Jaa det är verkligen kul att ha! Så de tycker jag att du också ska skaffa dig! :)



Ohh, kul för dig om Sami flyttar till jkpg!:D

2011-05-16 @ 21:06:46
URL: http://annisen2.blogg.se/
Postat av: Maria

Hej hej!

Nej jag har inte börjat med den kursen än, håller på med medicinsk grundkurs nu. Tror Människan socialt & kulturellt kommer efter den :)

2011-05-16 @ 22:04:58
URL: http://www.tindraelliotsmamma.blogspot.com
Postat av: Maria

Jag har samma problem - vissa frågor fattar jag inte alls. Kan sitta och stirra på samma fråga i flera timmar ibland :) Men hoppa in i tråden, vi ligger på olika kurser allihop tror jag, så det kanske är någon som har läst den. Alla är väldigt schyssta och hjälper gärna till!

Pluggar du via MedLearn också?

2011-05-16 @ 22:19:27
URL: http://www.tindraelliotsmamma.blogspot.com

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0