Jobbig vecka

Ja inte så mycket plugg blev det i dag heller. Gjorde väl i och för sig en uppgift så har bara en kvar men sen ska jag kolla igenom allt och lägga till saker. Men jaja! Hoppas jag hittar tillbaka till boken i morgon eller lördag! haha i alla fall SÖNDAG!

Det har varit en jobbig vecka för övrigt. M har ju jobbat varenda kväll! Känns så tråkigt när han går. Men men så är det ibland. Man får ju försöka vänja sig att vi inte alltid kan träffas hela tiden. Vi har ju haft lite väl tur med den varan ett tag nu!

Men i morgon så är det marknad här i Jönköping. Och om inte min syster kommer hem i morgon ska jag gå på den med Marika. Annars så ska jag få pussa på lillkillen. Hoppas det är snart! Vill så gärna träffa han! Men kanske hinner man med båda. På kvällen så ska jag träffa Mea, Nikki och Bella. Så i morgon ska det bli en bra dag!

Var och köpte lite kläder till plutten innan! Vet ju vad han ska heta men vet inte om jag får berätta än. Men så köpte jag en jätte fin sjömansdress en body som det står BORN 2011 i blått min syster köpte den i beige innan hon visste könet så då köpte jag en blå. Sedan blev det ett par jätte fina shorts och strumpor. Självklart var jag tvungen att köpa något med nalle puh! så det blev en pyjamas med tiger. Å ska bli kul att se han med kläderna på! Även syster och chrille ska få en present!


Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0