Hitta på något

Sitter här och försöker hitta på något som jag och M kan göra.
Vi gör sällan något tillsammans. Utan när vi umgås gör vi det hemma typ.
Så i dag vill jag ha en dag med min älsklingen utanför dörrarna.
Jag vet dock inte vad.
Det ser ju ut att vara fint väder men vet inte om det kommer vara så hela dagen.
Hade velat åka till Gränna eller Hjo men det kan man ju inte när man inte har någon bil.
Så funderar på att koka lite kaffe låna mammas cykel och bege oss till stadsparken i dag igen
Dricka lite kaffe och kanske gå runt där uppe lite. Det skulle nog vara mysigt tror jag!
Det är så svårt att hitta på saker i sin egen stad!
En varm dag i Juni i ALANYA <3

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0