EVET

Äntligen så är den första uppgiften färdig. Mamma läste igenom det och hon godkände det! Så när jag kommer hem så ska jag skicka in den. Oj vad nyfiken jag är över betyget! Men hoppas i alla fall på G!

För övrigt så har jag haft en lugn och skön dag! Har gjort lite andra uppgifter också. I morgon är det skola! Psykologi, känner att jag lagt det åt sidan och bara gjort Människan socialt och kulturellt men i morgon ska jag försöka komma i gång med det också. Har inlämningsuppgift som måste vara klart till nästa onsdag! Känns skönt att man gör allt så tidigt som möjligt så kan man ju få lite sommarlov i sommar ;)

Nu blir det korvstroganoff. Bäst att passa på att äta lite griskött när man är hos mammasen!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Bra vännen! Heja heja heja! Det kommer gå så bra. Och glöm inte, finns här om du vill ha hjälp med något, så ska jag göra vad jag kan!

Puss <3

2011-05-23 @ 19:38:13
URL: http://melvan.blogg.se/

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0