Dom små ögonblicken

Det går ju upp och ner i ett förhållande. Man önskar väl att man alltid är så där nykär.
Men ibland så får jag en sådan där underbar känsla i kroppen när jag tittar på min älskling.
Jag får den där ny kär känslan och det pirra i kroppen.
I går fick jag den. När vi åt lunch! Sen åkte han till jobbet och jag saknade han hela kvällen.
Det var tomt när jag kom hem i går kväll och ville bara att han skulle komma hem.
När han väl kom hem vaknade jag och somnade om i hans famn.
Å hoppas aldrig den där känslan försvinner helt!
Den där underbara känslan när man träffar någon man nyligen har träffats
och man tycker om! Det pirrar i magen och man går på molen!
Du gör mig så lycklig älskling!

Kommentarer
Postat av: Anna

Känslan som man får sådär när man sitter och tittar då man verkligen inser hur mycket man verkligen älskar en människan är ju den bästa som finns!!:)

2011-05-21 @ 18:22:41
URL: http://annisen2.blogg.se/

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0