Titt ut

Ja jag har mer eller mindre gömt mig under min filt dom senaste dagarna. Det har varit varmt och skönt där och jag vill inte alls komma fram.
Nu går vi dock in i en ny månad och ja jag ska försöka komma fram från min filt.


I dag var jag hos mamma och pappa. Med hela familjen utan verken min eller syster pojkvänner där. Och det var verkligen jätte mysigt att bara vara familjen. Vi hade en jätte mysig dag! Är så lycklig att jag har dom.



Vill tacka denna stjärna också som har orkat lyssna på mig och gett mig goda råd. Även att du är på andra sidan jorden så får du mig på bättre humör. Jag saknar dig som en tok! Vill bara ha dig när mig här och nu!

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0