Som en orolig mamma

Har haft en jätte mysig dag och kväll med Sofie och barnen. Åkte först upp till A6 där det var sjukt mycket folk men ja det är ju lördag. Gick även en sväng på Ikea. Där jag även ska åka upp till i morgon. Dom säljer ju den badrumsmöblern jag vill ha till 30% billigare. Plus att den fanns på fynd. Finns den kvar i morgon då är den min.
Sen åkte jag hem mös lite med min älskling som var sjukt nervös. Men det förstår jag. Men jag vet att han kommer klara det.
När han gick till jobbet gick jag till Sofie och kollade på Melodifestivalen. Jag tycker faktiskt att det var helt ok låt som vann. Och att vi kommer nog inte komma sist i tävlingen i år i alla fall.
Har inte hört något från M. Och sitter här hemma och är lite orolig för hur det går för han.. NYFIKEN är jag också. Men åkte faktiskt förbi där innan och tror allt jag såg han i baren och att det gick bra..
Nu blir det lite OTH sen ska jag nog sova..

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0