Packa

Packa är hur min dag ser ut i dag. I dag är det sista dagen. I morgon kl 12 får vi äntligen nycklarna. Ska bli så himla skönt att få sätta i gång. Vi får se hur dagen kommer se ut i morgon. Pappa hämtar släpkärra. Vi fyller den så mycket vi bara kan. Kör till den nya lägenheten och tömmer. Sen åker pappa och jobba. Så ja vi får se hur det blir med kärran. Har aldrig kört släpkärra innan. Men antingen så är det jag som gör det eller så kommer morbror in efter hans möte. Men jag tror vi lyckas får med os en hel del på första lasset i alla fall.
Så nu åker allt ner. Inte mycket som är kvar uppe.


Skulle fikat med Mea i dag men hon har en massa i skolan. Och kanske är tur det för alla kläder är nerpackade. och jag vill även bli klar med allt.

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0