nehe

Dom senaste dagarna har jag tänkt en massa.
Jag vet inte riktigt om det är så bra tankar.
Och inget jag kommer att gå in på här på bloggen!
Men jag vill skrika ut det.
Jag vill att ni ska veta vad det är.
Jag vill att alla ska förstå.
Men jag kan inte begär det när jag inte vill berätta.
Så jag begär inte att ni ska förstå hur det är.
Det finns många tankar omkring min framtid.
Många saker jag måste ta reda på.
Jag vet inte hur jag ska lyckas bara.
Men det är dags nu att börja!
Ska jag göra detta själv?
Eller finns det någon bakom mig?
Kanske är det bäst att jag börjar om på nytt!
Men vad menar jag med det.
Många frågor. Men inga svar!


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag har lite aningar om vad detta gäller men kan ha fel!



But hey, im always behind you canim!<3

2011-03-26 @ 23:39:54
URL: http://annisen2.blogg.se/
Postat av: Johanna

Gryymt fin blogg !

2011-03-27 @ 00:18:14
URL: http://kungungen.blogg.se/

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0