Liten shopping trip

till slut var jag tvungen att väcka M som säkert hade kunnat sova hela dagen.
När han hade vaknat till liv åkte vi till Media Market sedan en sväng till Mio och Rusta och avslutade med Elgiganten. Handla dock inget utan kollade mest på olika saker som vi kommer köpa i framtiden.
Sen blev det pizza. M gick till sin pizzeria och jag till min. Tur att dom ligger jämte varandra.
Bambam älskling har kommit tillbaka till mig då han och jag ska hämta mamma och pappa sen. Han längtar redan efter mamma. Resten av dagen blir väl mest häng i soffan med älsklingen

Kommentarer
Postat av: maria

JAJAJA det låter bra :) Känns som det kvittar vart vi sover liksom. Men det är ju kanon om det finns ett sånt gästrum att hyra ju ! Blir perfekt !

2011-03-27 @ 20:00:07
URL: http://marusschka.blogg.se/

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0