Klara

Äntligen är nästan allt klart i lägenheten. Den gamla är tömd och i morgon kommer städaren för att städa den. Och måndag lämnar jag in nycklarna. Håller på att fixa tv och internet. Men självklart ska det krångla lite så dom skulle ringa upp i morgon. Håller på att kolla upp efter en platt tv. Eftersom att jag inte bott i min lägenhet ordentligt sen 2008 så har jag ju inte brytt mig om tv så jag har ju en sådan där stor klump. Men den ska vi nog byta ut ganska snart tror jag. Bilder på den kommer senare. Vi ska nämligen få det ny tapetserat så vill jag visa allt när den är helt färdig.

För övrigt har jag haft en mysig fika med Mea. Alltid lika mysigt att möta upp henne för en kopp kaffe. Sen har jag haft ett långt och härligt samtal med Anna i telefonen. Första gången vi pratade i telefon så faktiskt. Men kände att jag behövde höra hennes underbara stämma. Mycket trevligt!

Nu blir det nog duschen och sedan fixa lite tacos och mysa med M! Som för övrigt är knasig. Springer i väg till gymmet i dag när han har flyttat nu i 3 dagar. Jaja jag önskar att jag hade hans motivation också.

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0