Sverige

Ja som ni vet älskar jag ju Alanya och kan skriva långa lister om hur mycket jag saknar det. Men när jag är där saknar jag så sjukt mycket i Sverige.

Listan om Svensk sommar.

Tänk att det aldrig blir mörkt hur skönt är inte det?
Att få fira en äkta svensk midsommar
Slippa svettas sönder dag som natt
Att slippa oroa sig för alla turist brudar
Inte kunna sova på nätterna för det är så varmt
Aldrig känna sig fresh när man festar
Att kunna duscha i en normal dusch och inte oroa sig för att vattnet ska ta slut
Att kunna dricka vatten hur kranen!
Att grilla det finns inget bättre än grillat
Att få umgås med sin vänner i en underbar stad som Jönköping
Att man verkligen svalkar sig när man badar
Att få visa M hur fint det är i Sverige
Att kunna gå på stan utan att folk ropar efter en.
Att man kan kolla i butiker utan att någon hänger efter
All den svenska maten
GLASSEN mjukglass, kulglass, isglass
Att kunna spela mingolf och kubb
Att verkligen njuta av solen på en uteservering och slippa fly till skuggan


Ja denna listan kan göras lång den också! Så nu ska jag njuta av denna älskade svenska sommaren

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0