Sommar

Är det sommaren som är här nu?
Det känns så skumt att va här i Sverige att jag inte vet vad som räknas till sommaren.
När mina vänner skulle åka till vätterstranden tänkte jag. Är det dags nu med sol & bad här i Sverige.
Det känns som  att det är flera veckor kvar dit. Men ja det är ju Juni!
Jag är bara van vid att det är lite varmare.


Skulle följt med min vänner till stranden i dag. Men kunde inte. Hade en sådan huvudvärk så klarade knappt va ute i det fina vädret. Tråkigt men sant. Pluggade lite på förmiddagen. Och ska väl fortsätta med det nu. Vill bli klar så jag bara kan njuta! Har ju inte hittat den där vågen. Om jag pluggar för mycket eller för lite. Men om 2 veckor tänkte jag ha klart mina 2 kurser som jag läser nu. Sen har jag bara en kurs i sommar. Så bäst att göra det färdigt nu!

Syster & Christoffer och Leon var här innan. Vi åt sill och potatis och jordgubbar och grädde.
Så ja det är nog sommar för annars äter man inte sådant. Fick ju även gosa med min skatt!
Han är så himla söt trots att han sover mer än han är vaken!
Längtar så tills det blir min tur.

Men nu blir det att stänga ner alla dessa sidor och ta upp pluggsidorna.

SEE U

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0