Måste plugga

Blev ju inte så himla mycket gjort i går kan jag ju inte påstå. Var alltför uppe över molnen och svävade.
Pratade både med Mikaela och Anna i går hörde även rösten från Tina. Å va ni gör mig glada. Dumma Tina bara som åker hem dagen innan jag kommer. Men jag hoppas vi hinner ses i Sverige innan du åker ner igen.
Familjen var också glada för våran skull att vi kommer i väg. Det var så otroligt skönt att höra.
M kompis skrev på min facebook i går att han och hans svenska flickvän ska också åka ner. Dem bor i Uppsala och M har inte träffat han på år. Så M ringde han i dag och det visade sig att vi ska bo på samma hotell. Hur sjukt är inte det då? Ska bli kul!


Men nu måste jag verkligen börja plugga. Första provet är på fredag. Sen har jag nästa på Onsdag innan jag åker. Så nu får jag allt ta och skärpa mig.

Kommentarer
Postat av: Lina

sv. tack för svaret! får se hur lång tid det tar för henne att få sina. hon kan inte skicka in allt förrän betyget officiellt är satt (nästa vecka). hon kommer från usa och vi åker dit nästa vecka, så det vore underbart om det max tar en vecka för oss också..hehe.

2011-06-14 @ 17:37:23
URL: http://lier.se
Postat av: Emma

Min pojkväns barndomskompisar, haha. Men dom började den här säsongen, frågan är väl hur länge dom orkar jobba :P

2011-06-14 @ 18:57:25
URL: http://emmakarolinas.wordpress.com

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0