I morgon!

Nu är det bara en dag kvar. Från 9 dagar till 1 dag. Tiden gick fortare än vad jag trodde.
I morgon åker vi! Å vad jag längtar att få komma ner. Komma ner till Mikaela och alla andra tjejer.
Att få göra hamam! Gå till stranden, tisdagsmarknaden och gå på gatorna och njuta av livet.
Njuta av solen. Å vad jag vill åka NU.
Men bara en dag kvar.


Och i dag blir det att plugga till provet. För i morgon gör jag sista provet. Sen ska jag hem till Anna och hämta lite av hennes bagage så hon slipper ta allt på bussen. Sen ska jag se till så min kära pojkvän packar sin väska. Jag lovar att han gör det i morgon så glömmer han allt. Men vad han längtar. Tänk att han för första gången ska få vara turist i en stad där han bara har jobbat för alla jobbiga turister. Han ska bo på ett hotell som alla turister gör. Han är så glad över detta.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Jag längtar! <3

2011-06-21 @ 20:45:27
URL: http://melvan.blogg.se/

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0