Heikinbaari

Sitter just nu på Heikinbaari och har ätit en god middag. Var tvungen att gå hit med datorn då jag skulle skicka en studieförsäkran till Csn och jag hade bara lösenordet sparat på datorn. Men nu är det äntligen gjort så nu ska jag väl få lite pengar snart hoppas jag.
Passade på att läsa alla 128 blogginlägg jag har missat! Haha! Man orkar ju inte läsa allas när man har så många.
Som jag skrev innan så har det varit lite molnigt men vad gör det? Det spelar ingen roll om det är lite moln på himlen man går till poolen ändå.


Sedan var jag iväg och träffades Anna, Mathilda och Sara för en fika och liten promenad i hamnen! Mycket trevligt och mycket skratt!

Ska snart gå hem tänkte vi och mysa i sängen med någon film!
Midsommarafton på Elite

Kommentarer
Postat av: Tina

Du glöder gumman! :)

2011-06-27 @ 20:07:48
URL: http://www.tinasmelodi.blogspot.com
Postat av: frida

hoppas ni har det bra och njuter av att få vara borta från sverige lite :D

2011-07-01 @ 13:25:22
URL: http://fridaingvarsson.blogg.se/

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0