En dag på stranden

Så var första stranddagen gjord i år. Jag och "turkfruarna" Anna och Sofie och deras barn träffades vid rocksjön för att njuta i solen och äta lunch. Det var himlans trevligt. Sagt ett tag att vi måste ses innan Anna åker ner till Alanya för 2 månader. Får se om vi hinner ses en gång till innan hon åker.
Hela 5 timmar blev det och det både syns och känns kan jag lova. Men mitt pigment har blivit så mycket bättre sen min 2 år i Turkiet. Så hoppas det rödbruna blir BRUNT snart! Älskar att vara brun.


Hann hem och pussa på älsklingen i 10 min. Sen var det dags för han att åka. Våra lördagar brukar se ut så. Att vi ses kanske 5 min. Saknar han! Ska bli skönt att han får lite ledigt i sommar så vi kan hitta på saker på helgerna. Visst kan vi det under vardagarna också men känns speciellt på helgerna :)

Får se hur min lördag kommer se ut. Känner att jag vill skriva klart min uppgift så jag slipper få dåligt samvete!

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0