1 vecka = 7 dagar

Det är bara en vecka kvar tills vi åker till Alanya! Jag längtar! Jag vill börja packa jag vill börja planera. Men det är en hel vecka kvar. Å jag vill åka nu!
Midsommar blir det bord på Elite som mina vänner där nere hade bokat och räknat med mig. Ni är underbara! Så tredje året i rad i Alanya på midsommar! Men jag klagar inte. Då är det i alla fall garanti till sol!
Som tur var har jag lite in planerat i veckan så.
I kväll blir det fira sötaste Marika som fyller år!
I morgon blir det äntligen fika med Mea! Saknar henne!
Fredag är det prov som gäller!
Lördag- Söndag vet jag inte men det är ju helg så något händer ju alltid
Måndag ska jag få träffa min angel Maria som jag lyckas åka i från. Men en fika hinner vi!
Tisdag är det packa och tvätta som gäller
Onsdag tänkte jag göra mitt andra prov och sedan åker vi.
Och i mellan detta ska jag plugga till proven.
Tänkt besöka mormor och farmor.
Mormor fyller år när jag är borta så ska fira henne tänkte jag!
Ska också mysa med familjen och LEON!
Så ja det kommer nog gå fort!
om 8 dagar är jag på väg till stranden!

Kommentarer
Postat av: Annica H

Vad roligt, hoppas du får det riktigt roligt där.!

2011-06-15 @ 11:19:43
URL: http://jagihemlighet.blogspot.com
Postat av: Monika

Vad glad jag blir för er skull! (Vilket konstigt ord förresten, skull...)



Ni kommer garanterat att spendera superhärliga 2 veckor i Alanya!

2011-06-16 @ 06:57:46

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0