The day from hell

I dag har det varit dagen från helvetet!
Vaknade upp kände mig ganska utvilad hade sovit bra och det var svalt i rummet. Skulle försöka äta lite frukost där tog det stop för en bra morgon.
Skulle ha pluggat med Johanna i dag men det gick inte. Vara bara att lägga sig i soffan och vila. När M vaknade log jag och grät och han blev ju nervös och orolig på en gång stackarn han trodde väl att något hade hänt.
Men jag var bara så trött på allt.
Försökte mig på att läsa lite i boken. Han kanske läsa några sidor sen somnade jag. M kom och la sig jämte mig och vi sov i nästan 3 timmar.
Var i väg och försökte handla lite på Ica maxi det var det jag klarade av och det var knappt. Usch nu är jag tillbaka i sängen och kommer väl förbli här resten av kvällen. Inget på tvn och har ingen serie att se på och har sett alla filmer som jag gillar. Vad ska jag göra.


Jag är så otroligt glad att jag har M vid min sida. Utan han hade jag aldrig klarat av detta. Han hjälper mig med allt. Han hämtar allt gör mat ge mig det jag behöver. Han är verkligen den bästa killen man kan ha.
Men det är väl inte mer än rätt. Han har ju gjort mig sådan här ;)

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0