Tittat på skärmen

Har suttit och tittat på skärmen ett tag nu. Vet inte riktigt vad jag ska skriva. Vad jag känner för att berätta om mitt liv just nu.
Jag har skrivit rad efter rad som jag sedan raderat. Jag väljer att inte berätta så mycket in denna bloggen utan får bli i den hemliga bloggen.


Så vad sker i livet. Ja du! Ingenting! Visst söker jag jobb inte så aktivit. Vet inte vad jag ska göra riktigt. Orkar inte ta vad som helst men samtidigt så måste jag ju det. M går i skolan och kämpar.
Just nu är det grått och tråkigt i Sverige och jag vill bara åka ner till mysiga alanya bara för att få tillbaka lite energi.
Senare i dag blir det bio med syster. Ska bli mysigt att få kolla på en äkta kärleksfilm och drömma sig bort lite.

För övrigt händer det inte så mycket. Ska väl börja packa ner det mesta nu. Och det är så tråkigt att bo i kartonger. Har ju bott i kartonger och resväskor nu i snart 3 år. Ska bli skönt att få flytta till lägenheten som kommer att vara våran ett bra tag.


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Men... är du inte kvar på Lagerhaus? Har jag missat nåt?

2011-01-25 @ 18:07:34
URL: http://mathildaliksom.blogspot.com
Postat av: Johanna

Du jobbar på Lagerhouse va? Tycker jag känner igen dig därifrån. Vet du om de behöver någon extra personal? Jag pluggar och skulle behöva ett extra jobb.

2011-01-25 @ 19:22:35
Postat av: Mikaela

Vad händer?? Hur mår du??

2011-01-25 @ 19:40:38
URL: http://melvan.blogg.se/
Postat av: Esther

Var den filmen bra ?

2011-01-25 @ 22:36:45
URL: http://mylifeallover.blogg.se/

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0