Svartskallar

Å jag kan bli så jäkla arg.
I går när jag satt på bussen så hoppade på en kvinna i kanske 50 års åldern som pratade med en vän.
Så hade inte hennes kort funkat. Så hade busschaffören som då var en utlänning sagt att det inte gäller fortfarande.
Och så sa kvinna ja kan dom där inte svartskallarna sköta sitt jobb ska dom inte jobba.
Å jag tog upp min mobil och ringde M och pratade den turkiskan jag kunde och hon bara tittade på mig.
Jag blir så jävla arg. Kunde väl lika väl vara en svensk. Plus att det var ju inte chafförens fel!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

hahaha du är bäst du!!!

2011-01-10 @ 19:03:34
URL: http://melvan.blogg.se/

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0