Slängt ut killen

Såg en haltande gubbe hoppa ut ur en blå bil. Självklart min systers kille. Som var på torpa. Lyckligt vis för mig och M körde dom oss till Ica Maxi och hem igen så vi kunde handla. Tack så mycket!

Har prövat på att bakat lite bröd i dag! M tycker det är riktigt roligt och det är ju gott så varför inte ta vara på det.
Så det blir väl en del bröd bak här hemma i framtiden!

Nu har jag slängt ut han. Ne men han och hans vän är ute och går sedan vet man aldrig vad dom hittar på. Jag hoppas på en lång stund för mig själv faktiskt!

Kommentarer
Postat av: maria

jajemän !! Drömmer redan om semestern, men det ser inte ut att bli förren i augusti eftersom vi båda kommer ha fullt upp med jobb hela sommarn. Vi vill åka iallafall 3 veckor, och typ åka runt lite överallt. Då behövs det tid :) Blir väl ett besök i kayseri hos familjen också. Jag får samtala med karln i huset om när de kan passa sig att vi åker och hälsar på er! Hoppas snart =)

2011-01-08 @ 18:57:30
URL: http://marusschka.blogg.se/
Postat av: Nadja

Ser att du har jobbat på Pegasos 2 svängar, sitter och planerar resa och har några frågor som du kanske kan svara på, om du har lust...

2011-01-09 @ 09:46:08

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0