Pizza

Nu är sängen borta. Skönt det! Nu ligger madrassen på golvet. Kom ihåg när vi var små och flyttade så första natten innan vi plockade upp sängramen sov vi på madrassen som låg på golvet och jag tyckte alltid att det var så mysigt. Och ville aldrig sätta upp sängramen. Men var alltid tvungen till det. Nu får jag sova så här i 2 månader.
Viktigt fakta!


När M kom hem så gick vi och köpte pizza och mumsade i oss. Har precis kollat på en mycket bra film. Nu försöker jag bli trött så jag kan lägga mig. Men efter all denna vila så är det inte lustigt att jag inte är trött än.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Haha jag älskade också det när jag va liten :)

2011-01-17 @ 08:48:27
URL: http://melvan.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Jaa dte är inte kul att slänga... Vet inte hur mycket klöäde jag kastat i de där Myrorna-lådorna. Jaja kanske nån som vill köpa det sen av dem. men synd att jag inte får pengar för det :p



Puss

2011-01-17 @ 09:48:29
URL: http://melvan.blogg.se/

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0