Otroligt skönt

Jag har haft en känsla ända sen träningen. Och den har varit otroligt skön.
Det var så sjukt skönt och roligt att träna i dag.
Jag måste försöka komma ihåg den här känslan när jag inte orkar ta mig dit.


Efter träningen åkte jag hem till grannarna S&S där även M var dom hade lagat Tacos. Sedan blev det några timmars okey. Ingen vinst för oss tjejer i dag. Men vi tar det nästa gång.

I morgon blir det mys fika med Lisa innan vi drar till träningen. Då även M ska med och testa body pump. Det är gratis träning på sportlife nästa vecka så då gäller det att passa på. Ska bli kul och visa han hur kul det är.

Nu ligger han och sover så gott i sängen. Upp till skolan ska han i morgon och trött var han.
Börjar också bli trött. Så ska slänga mig i sängen.
Får inte vända på dygnet.

Kommentarer
Postat av: Fredrika

Vad härligt att det går bra i skolan. Oj, arbetsintervju. Då håller vi tummarna :) Vad är det för jobb?

H är bara här på turistvisum, han vill inte bo i Sverige, eller ja... så sa han innan han kom, nu verkar han inte helt omöjlig på att testa på ett liv i sverige på riktigt, mmer bli senare i så fall. Sommaren ska vi spendera i Alanya :)



Jag är sååå rädd att han ska vantrivas och bli rastlös och få hemlängtan om han flyttar hit, finns inte så många turkar han kan umgås med i lilla Nässj tyvärr. Då får man nog flytta till en störra stad haha!

2011-01-24 @ 09:04:04
URL: http://eddegirl.blogg.se/

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0