O.C

Så var det färdig städat! Å så skön känsla när det är rent.
Sitter och latar mig i soffan. Och här kommer jag bo i dag! Hur skönt som helst. Sitter just nu och kollar på gamla avsnitt av O.C vilken serie alltså. Funderar på att börja ett OTH maraton. Eller är det någon i närheten som har Greys Anatomy serien och låna ut? Är sjukt sugen på att se den. Speciellt när Maria pratar om serien hela tiden.


M ringde innan han ska i väg och träffa en kompis efter skolan. Ni anar inte vad jag jublade. Haha nej jag är inte trött på han. Men en ensam dag å va länge sedan. Ska bli så skönt. För mig får han gärna vara borta hela kvällen.

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0