Mys fika

Satte klockan i dag bara för att jag inte skulle lyckas sova länge.
Får inte vända på dygnet nu.
Så 10 ringde klockan och tur var väl det. Annars hade jag nog sovit länge.


Har fått såld några tradera aktioner. Så ska skicka i väg lite i morgon tänkte jag. Är ny på den fronten men det ska nog gå bra.

Om en stund bär det ner mot staden. Där jag ska möta upp Lisa för en fika. Och eventuellt kommer även Marika med bebis också. JAg hoppas verkligen det. Jag vill verkligen det. Å vill träffa lilla Charile. Vi får se!
Sen blir det träning body pump i dag med. Och i dag ska även M med.
Har faktiskt inte så mycket träningsvärk sen i går. Så himla skönt verkligen!

Kommentarer
Postat av: Anna

Svar:

2009 jobbade jag som bartender på Robin Hood & Latino Club & 2010 jobbade jag som assistent på Yekta Homes :) Vad jobbade du som? :)

Haha, ja tydligen! Har massvis med vänner som också har turkisk pojkvän! :D

2011-01-24 @ 14:27:43
URL: http://annfor.blogg.se/
Postat av: Linda

jag vet ingenting.. han har köpt ringarna och ingraverat datumet, så det enda jag vet är att det sker nu när jag åker ner i feb :)

Vi träffades på restaurangen han jobba på.. :) Jag bara tänkte när jag såg honom att honom måste jag ha :p

Vi har sagt i oktober för att hans säsong är slut då, så att vi kan ha all tid för varandra o han inte behöver jobba dygnet runt :)

Åh vad underbart.. Jag skulle också vilja va där en hel sommar :D



Hur länge har din bott hos dej? Hur träffades ni?

Kram

2011-01-24 @ 15:34:40
URL: http://excusememiss.blogg.se/
Postat av: Lina

Hoppas att det har gått bra med dina Traderaauktioner.. Jag brukar skicka i postens gröna kuvert, via DHL eller i vanliga kuvert.. Beroende på storlek och vikt..



2011-01-24 @ 18:54:57
URL: http://maxedius.blogg.se/

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0