Mea

Mea är en av mina finaste vänner jag har.
Hon finns alltid där. Hon ger mig ett underbart lugn. Hon gör mig så otroligt glad.
Jag älskar verkligen henne. Och är så glad att jag har henne i mitt liv.
Varje vecka så möts vi för att ta en fika ihop. Då vi har jobbat tillsammans väldigt länge och har kunnat uppdatera varandra på jobbet så är inte det möjligt längre. Jag hoppas att jag får chansen att jobba med denna dam igen. Vi är ett bra team!
Men i stället tar vi uppdateringen på våran fika. Lite bättre ju!
Längtar varje vecka tills våran stund kommer!
I dag fick jag massa fina komplimanger av henne. Jag blev helt värm i hjärtat!
Jag hoppas du vet hur mycket du betyder för mig. Och att jag ALDRIG kommer att släppa taget om dig!
Du är verkligen en helt underbar person!


TACK

Kommentarer
Postat av: Mea

Älskade vän! Nu blev JAG varm i hjärtat!



kärlek

2011-01-27 @ 22:31:01

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0