Kryper

Vad har egentligen hänt med mitt bloggande? Innan kunde jag skriva minst 5 inlägg om dagen. Visst det kan ju bli lite för mycket kanske. Men nu är det typ aldrig.
Tror dock inte det är så många som bryr sig om jag skriver 0 eller 1 eller 10 inlägg.


Natten till nyårsafton kunde jag inte sova. Jag låg där i sängen i 6 timmar innan jag lyckades somna. Och då var det tack vare att jag började räkna. Det hjälper banne mig. Somnade innan 300 tror jag. Men när jag skulle upp på morgonen efter 3 timmars sömn var jag lagom pigg kan jag ju säga. Elin undrade om jag var trött när jag kom till jobbet. Ja det kan man ju säga.

Men klarade mig vara vaken hela nyårsafton. Och hämta mamma och pappa vid ett. Hade till och med svårt att somna i natt också. Ibland undrar jag vad det är som händer i en kropp hjärna.

I dag sov jag till halv elva. Och då tänkte jag att å va skönt att få sova vidare men nej i natt ska jag banne mig lyckas somna.

Tror det beror mycket på vad som händer just nu!
Bland annat det här med flytten! Det är mycket att tänka på att fixa. och det är så surt att vi behöver mellan landa på torpa innan vi får våran nya lägenhet. Då det kommer vara upp och ner i lägenheten nu i 2 månader. För jag ska börja rensa allt så det kommer vara kartonger i lägenheten. Tur att jag har en kille som inte klagar på att få bära lite ner till källaren.
Han är för snäll ibland den där karl alltså. Men det klagar jag ju inte på.

Så tror det är det som spökar mycket nu.
Men i kväll känner jag hur ögonen går lite i kors. Men vågar inte gå och lägga mig riktigt än i fall jag skulle bli liggandes där och inte lyckas somna!

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0