Fredag

I dag är det fredag. Och dagen var en mysig fredag som alltid. Älskar fredagar det är något speciellt med det.
Vad kvällen har att erbjuda vet jag inte än. Tror jag kommer få hem en väldigt trött kille. Så blir nog en lugn kväll.


Visste är det skönt att vara arbetslös. Jag njuter faktiskt lite. Men ibland kan det bli lite långtråkigt. Lite så där jaha samma visa i dag också. Men man får ju försöka att hitta på saker varje dag. Som tur var blir det ju mycket nu med att man flyttar.

Jag tackar så jätte mycket för kommentaren om resekonsult/ressäljare.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Men nu fattar jag ingenting, jobbar du inte på lagehaus längre? Jag har nog missat nåt ;-)

2011-01-23 @ 08:50:11

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0