Vi tänker samma

I går behövde jag lite Mea mys. Jag kände att jag vill bara umgås med henne.
Skrev till henne på facebok!
Någon timme efter ringer hon och frågar om jag ville komma hem till henne. Ja visst! Trodde hon hade läst vad jag hade skrivit men när jag väl kom hem till henne berättade hon att hon precis hade sett det så hon hade inte läst det innan hon ringde.
Innan jag hoppade på bussen köpte jag 2 chokladbollar då jag älskar chokladbollar just nu!
Det roliga var att när jag kom hem till henne och sa det gissa vad hon hade köpte..
Haha ja ibland så vet man att man är bra vänner!
Det var en mysig stund framför fläkten hemma hos min älskade Mea!
Hon tog fram sin gamla dator och där fanns det gamla bilder! Många har jag redan sett många var det år sen jag sett och vissa visste jag inte ens att dom fanns.
Oj vad vi skrattade!
Tack Mea precis vad jag behövde i går!

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0