Soffan

Ser ut att bli en dag i soffan i dag igen. Inte konstigt på att jag blir latare och latare för varje dag. Men det är bara i går och i dag som jag ska ha det så här. Sen ska jag banne mig sätta i gång med något. För jag ska inte bli någon soffpotatis. NEJ!
OTH är på som vanligt och jag bara älskar serien.
M var på jobbet i morse också vi får reda på söndag hur det kommer att gå. Hoppas verkligen han får det.
Själv har jag inte hört något än. Men jag väntar med att ringa och fråga. För han sa om ett par veckor.
För övrigt händer det inte så mycket mer. Flyttar om 2,5 vecka JIPPI! Snart är det äntligen dags.


I morgon ska jag i väg och promenera med Sofie. Sen ska jag i väg på ett ärende. Sen ska jag och mamma i väg på stan. Ska checka in den nya gallerian som öppnar i morgon.

Kommentarer
Postat av: frida

har ni skaffat egen lägenhet eller hur bor ni? jag tror inte jag förståt det riktigt än ;)

hoppas allt går bra med hans jobb som du säger :)

2011-02-24 @ 20:13:53
URL: http://fridaingvarsson.blogg.se/

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0