Mamma

Det finns ingen i hela värden som är som min mamma.
Jag avgudar henne. Hon är min förebild, min idol.
Jag hade aldrig klarat av allt utan henne.
Jag kan berätta allt för henne.


Har haft lite jobbiga dagar det senaste. Det har varit så skönt att få umgås med mamma.
i går hade vi en mor och dotter dag på stan. Vi gick till den nya gallerian som har öppnats här i jönköping.
Det brukar ju heta pappa betalar men i går var det mamma som betalade. Fick ett par byxor och ett par skor av mamma. Å vad jag ska betala igen när hon blir gammal som hon säger. När hon är gammal ska jag finnas där för henne som hon finns för mig.
Men va roligt vi har tillsammans.

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0