Känner varandra genom bloggen

Det är egentligen helt sjukt. För lite mer en ett år sedan eller kanske ett år och någon månad satt jag på telia och blev helt blogg tokig.
Jag började själv skriva min blogg mer och mer och också läsa andras bloggar mer och mer.
Jag sökte på Alanya bloggar, turkiet bloggar för det var det som var mest intressant då.
Och nu ett år efter så det hänt så sjukt mycket pga alla dessa bloggar.
Hela sommaren i Alanya har inne burit en massa blogg tjejer. Och det var dom som gjorde min säsong.
Men sen finns det även folk jag inte har träffat men som jag har pratat med och känns som man känner dom.
Det är egentligen helt sjukt hur detta fungerar.
Jag tycker verkligen det är sjukt kul!

Kommentarer
Postat av: Linda

Sv:

Jag är utbildad behandlingsassistent, men just nu så jobbar jag inom restaurang branschen. Så jag jobbar på Max Hamburgare och på en fristående restaurang på sjukhuset i Karlstad :)



Jobbar du nåt eller vad gör du om dagarna?

Kram

2011-02-07 @ 21:59:36
URL: http://excusememiss.blogg.se/

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0