Glad alla hjärtans dag Happy valentines day Sevgililer gününüz kutlu olsun

Ja så var det den 14 Feb! Det menas med alla hjärtans dag! På något sätt tycker jag den är så där lite extra mysig. Även om det är vilken dag som helst en dag då affärerna älskar att sälja meningslösa saker. Men jag gillar det.
Fick en jätte fin sak av min älsklingen. Och jag blir så glad av hans tanke. Själv fick han något han vill ha och som även jag kan använda ;) man får inte vara dum. Hihi ne han blev jätte glad.
Har inte gjort så mycket i dag mer än att vi passar prinsen Elias.
I kväll ska vi äta något gott kanske gör vi en efterrätt. Kan ju lyxa till det lite! Hoppas ni alla får en fin alla hjärtans dag!

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0