diskussion

I går skrev en blogg tjej Anna om något som berör många och upprör många.


Det hon skrev om var att det är svårt att ha ett långdistansförhållande.

Att vara tillsammans med en som har jobbat eller jobbar i en turistort är ingen lek. Man har fått vara med om många saker. Saker man aldrig trodde man skulle få uppleva. Men inget förvånar en där nere.
Man har problem med före detta flickvänner och avundsjuka tjejer som vill göra allt för att förstöra ens förhållande.
Det är många tomma ord. Många är ute efter att göra en förvirrad och orolig.

Jag tycker det har varit en intressant diskussion faktiskt där det även kom upp precis det vi pratade om.

Jag har själv vart en sådan tjej. Och jag har själv blivit utsatt för det här på min blogg.
Folk som har skrivit anonymt om olika saker. Men som inte har något konkret att komma med.

Alla vet att killarna gaddar ihop sig och hjälper varandra. Medan vi tjejer gör allt för att hugga varandra i ryggen.

Jag har sett det själv så många gånger på hotellet jag har jobbat på. Turist tjejer som tror dom har fått en pojkvän men så fort tjejen har åkte hem så har han en ny flickvän.

Det är livet jag saknar minst där nere!

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0