Alanya

Å mitt älskade Alanya. Jag tror alla som har läst min blogg vet att jag älskar detta paradiset.
Det är mitt andra hem och kommer alltid att vara mitt andra hem. Vi har ju inte riktigt vetat om vi kan åka ner dit detta året. Men om allt löser sig nu i veckan så kommer vi kunna åka ner. Å för första gången ska vi åka ner tillsammans och bo på ett finare hotell än vad vi är vana vid sen första året ;)
Men som sagt inget är ju klart än så vi får se hur allt blir.
Men jag kan inte annat än drömma mig bort till Ataturk gatan, alla små gator överallt. Utsikten från klippan, sanden på kleopatra stranden, hamnen och alla dessa restauranger och barer, mitt älskade Crazy hores, hettan, havet, poolerna och självklart Efesen. Å mitt älskade Alanya jag kommer till dig i sommar!

Kommentarer
Postat av: Esther

Håller tummarna för er :) att ni kan åka :)

2011-02-19 @ 23:18:55
URL: http://mylifeallover.blogg.se/
Postat av: Sandra

Håller tummarna för att ni får till en tur!!! :D

2011-02-20 @ 10:06:57
URL: http://saaka.blogg.se/

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0