Underbaraste mannen!

Jag har ju helt klart den bästa killen i världen.
Vilket stöd han ger mig.
Han var hemma och var sjuk i dag! Visst han var sjuk men inte dödssjuk! Han kunde jobbat! Men han stannade hemma för min skull! För att jag har varit ett vrak. Tror ingen förstått hur hårt detta har tagit mig.
O älskade M vad jag älskar dig! Satt och kollade på han innan och fick en sådan där pirrig känsla i magen som att jag var nykär på nytt!
Han säger att han vill köpa en ny Bambam till mig. Ingen kommer att vara som bambam! Och vi kan inte skaffa det nu. Vi kan inte ta hand om både ett barn och en hund. Men vi kommer skaffa en lika dan hund som bambam! Jag kan inte tänka mig ett liv utan hund längre.


Jag bävar för den dagen jag måste hem till mamma och pappa! Jag kommer tycka det är så jobbigt. Jag vet inte ens om jag vill gå dit på julafton! För den dagen då kommer det verkligen kännas! Och jag vet inte när jag är beredd på det! Kanske få fira julen här hemma bara jag och M!

I morgon skulle han till jobbet men fanns inget jobb så han blir hemma i morgon med. Men får man frukost på sängen som jag fick i dag så tackar jag inte nej kan jag lova!

Nä dags att kolla på första Twillight filmen ville inte se den i går. Så ska se den nu i stället. Tänka se alla på nytt igen!

Kommentarer
Postat av: Bea

Förstår att du har det extremt jobbigt:( Men jag vill ge dig ett tips, även om det inte är så lätt just nu. Älska, glömma och förlåta, livets stora gåta :) Tycker du ska tänka efter noga innan du väljer att inte fira med din familj. Det kommer säkert kännas bättre när du pratat med dina föräldrar om saken. Hoppas det löser sig!

2011-12-14 @ 20:56:22

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0