Svurkfamiljerna

I går möttes vi alla svurkfamiljer. Hade verkligen jätte trevligt! Jätte god mat och mycket prat och gos med alla barn. Helt perfekt kväll. Killarna spelade ju självklart okey. Jag fick vara med en gång när Osman åkte hem så fick jag ta hans plats.

I natt sov jag och M 12 timmar. Gud va skönt det var när vi såg att kl var 12 i morse. Låg och mös i sängen och M fick känna skatt sparka en hel del.

Just nu är jag hos mamma som bakar lussekatter och pepparkakor.
Ska snart hem och äta lite innan det blir dags att be ge sig till Mea som ska ha party i kväll!

Hoppas ni alla får en fin lördag!


Kommentarer
Postat av: Olivia

Jag gillar din blogg :)

2011-12-03 @ 15:06:10
Postat av: maria

Ja klart det vore kul att luska lite i det :) Jag vet ju bara vilka som bodde här innan oss och det var ett ungt par. Men de här husen är rätt gamla så det är nog några stycken som bott här! Fast det behöver ju inte vara någon som bott här iofs .. det kan ju tex. vara en bortgången släkting eller så. Ibland kan det vara lite obehagligt, men jag är faktiskt inte speciellt rädd. konstigt! Så länge de inte rör mig så är det ok! :)

2011-12-03 @ 15:31:14
URL: http://marusschka.blogg.se/
Postat av: Esther

Zandra, jag måste bara säga det receptet du la ut här på din blogg. Mangokyckling. Jag testade det idag och det var jätte gott :)

2011-12-03 @ 18:23:26
URL: http://mylifeallover.blogg.se/

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0