Söndag

Känner i kroppen och på humöret att det inte är bra att vara så aktiv en hel helg. Men haft en jätte bra helg så värken är väl värt det. Nästan i alla fall!
Var jätte mysigt på adventsfikat. Kunde dock inte röra mig så satt där i soffan. Hade så ont. Skönt att det finns folk som passade upp på mig.

Det var riktigt skönt att komma hem och känna hur väl städat det luktade. Jag och M är ett bra städ team. Vi gjorde lite Svenska läxor och jag blir så förvånad över hur duktig han är. Mamma sa det också att alla i släkten var så paffa över vad han lärt sig. Dom träffade han förra året på adventsfikat och då var det bara engelska som gällde och nu är det bara svenska. Så stolt över plutten min.

Nu ligger jag i sängen och ska snart sova. Så skönt att den är över. Ingen bra dag alls i kroppen. Tårar i ögonen hela tiden. Men det hör nog till hormonerna. Men i morgon är det måndag och en ny vecka och något in planerat varje dag. Men då går veckorna fortare.

Älsklingen i dag på fikat


Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0