Saknaden lika stor

I dag är det en vecka sedan du var tvungen att lämna oss. Jag saknar dig oerhört mycket. Saknaden kommer aldrig försvinna. Och jag kommer aldrig kunna förstå varför du var tvungen att lämna oss så hastigt.
Jag förstår inte hur vissa kan skoja om det i familjen. Man märker vilka som tycker det är oerhört jobbigt och vilka som mest tycker det är skönt. Men jag är även ledsen jag kan inte tycka synd om dom som tycker det är tufft. För dom hade även en chans att inte göra det.


Jag har vart hemma hos mamma och pappa några gånger sen förra veckan. Men det känns tomt där hemma man märker att det är något som fattas. Det finns vissa saker jag inte kan titta på. Som t.ex där hans matskål stod, jag kan inte titta upp i fönstret där han alltid satt och väntade när han var själv. Det är oerhört tufft.
Jag älskar dig min älskade lurviga vän! Och du kommer alltid finnas i mitt hjärta!

VILL TACKA ALLA SOM HAR FUNNITS DÄR! NI ÄR UNDERBARA!

image description

image description
image description

Du var den varmaste som fanns. Jag kan inte förstå hur man kan göra så.
Jag kommer alltid att älska dig! Du kommer alltid vara min lilla bebis
Min bästa kompis som alltid fanns där!
Du kommer alltid vara saknad. Och det kommer alltid känns tomt utan dig.
Jag önskar så att min son hade fått chansen att träffa dig!

Kommentarer
Postat av: esther

Förstår hur du känner. Sånt är mycket jobbigt.<3 Har varit med om det också att förlora en som betyder mycket för än. <3

2011-12-20 @ 19:14:32
URL: http://mylifeallover.blogg.se/

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0