Lutfisk

Varje annandag Jul äter vi lutfisk hemma hos mamma och pappa. Så även i år. Hälften av alla äter och hälften inte. Men egentligen förstår jag inte varför för det smakar ju inget själva fisken?

Är så grymt seg i dag. Har ont i hela kroppen. Sista gången jag städar nu innan bebis kommer. Det får vara M jobb. Jag har ont i magen, mår lite så där illa, det är vanligt nu i graviditeten, trött och orkar inte göra något.
Nu är jag lite trött på detta och vill inget heller än att bebis ska komma ut.

I morgon blir det ett besök hos bm. Ska bli mysigt att få lyssna på hjärtat. M ska även följa med denna gången första gången han följer med nu i senare tid. Han har bara varit med när vi skrev in oss. Men han har ju jobbat så inget konstigt!

Det värsta jag vet det är att fråga folk om saker som sällan säger JA! Utan det är nej, jag vet inte, kanske. Att man alltid kommer i andra hand. Att ska inte vi göra det så kan vi det. Det är något jag ska ändra på nu till nyårslöfte. Att sluta fråga och bli besviken.

Är fortfarande hos mamma. M är i väg och tränar bort alla extra kilon han har ätit nu i jul. Ska hem snart och lägga mig och slöa hela kvällen!

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0