I love it!

Jag kan inte mer än att säga i love My life. Visst har vi motgångar ibland. Visst känns det piss ibland. Men jag älskar det livet jag har nu.
Jag är så glad över min familj, jag är så glad över att jag har världens finaste pojkvän. Och över alla fina vänner jag har i mitt liv. Alla gamla, alla nya. Jag har vänner jag bryr mig om så mycket, vänner som bryr sig om mig, alla gör mig värm och glad. Jag har sållat ut dom som tar onödig energi. Det bästa av allt jag ska snart bli mamma till världens finaste pojk!


Kommentarer
Postat av: Linn

Godmorgon!

Allt bra med dig idag ? :-)

2011-12-06 @ 09:38:07
URL: http://nattstad.se/linnhahne

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0