Gravid = bantningskurs

Ja jag vet man går ju inte ner av att vara gravid. Men jag har tappat mitt sug efter onyttiga saker helt. Äter nästan aldrig godis eller chips eller popcorn! Dricker inte mycket cola light och är inte så sugen på fet mat! Jag äter bara mcdonalds och sådant bara för att jag inte orkar laga mat i bland!

I dag när jag var på ica maxi så gick jag till chips avdelningen tänkte köpa något gott och äta i dag. Men stod nog där i 5 min och var inte sugen på att köpa något. Kom inte på något jag ville ha! Gick sedan förbi godiset men rynkade på näsan och gick och betalade i stället. Jag trodde jag skulle vara sådant vrak när jag var gravid. Är i stället tvärtom! Helt otroligt. Men tur är väl det hade inte velat gå upp 20 kilo under min graviditet!

Plus nu i slutet blir man ju proppmätt efter en lite portion. Finns inte så mycket plats i matsäcken just nu!

Kommentarer
Postat av: maria

Jaaaså där ser man, är det så man gör för att bli av med sötsuget alltså :) Då skulle jag behöva bli gravid haha ! Med tanke på mitt sjuka sötbehov!!;)

Hoppas allt är bra med dej min vän.

2011-12-15 @ 21:04:38
URL: http://marusschka.blogg.se/

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0