Detta vill jag ska hända 2011

När ni läser detta så var det ett år sedan jag skrev det.
Det jag vill ska hända i år är att jag blir mamma eller i alla fall gravid. Längtan till ett barn är stort!
Att både jag och Mustafa hittar jobb och att pengarna inte är ett så stort problem varje månad.
Jag önskar att jag får träffa hans familj! Och vi tar en trip till Alanya också!
Jag vill att Mormor och farmor ska må bra!
Och att min syster ska må bättre.
Jag önskar att vi hittar en lägenhet vi vill bo i länge!
Nyårs löfte jag har. Ja jag gillar inte det. Men självklart att börja träna och gå ner lite i vikt!
Jag önskar att jag hittar mig själv detta år!

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0