Bullbak

I dag har jag och bror vart hos syster. Dom har bakat bullar jag har passat Leon! Tyckte jag var rikgtigt bra fördelat.
Men borta en hel dag är vad jag klarar av och nu blir det soffan hela kvällen. Måste även försöka öva på provet som är i morgon. Kommer nog gå så där. Men bara jag får G så är jag nöjd.
När jag kom hem trodde jag M redan hade gott men det hade han inte. Å va lycklig jag blev. Att få se han innan skulle gå.


M ska i väg till Suleyman med resten av turk killarna och kolla på fotboll! Så får hoppas Galatasaray vinner så det blir glada minner här.
Och jag ska bara njuta av min ensamhet O vad det är skönt att få vara själv en kväll i mörkret med tända ljus.

Kommentarer
Postat av: Olivia

Hej! Jag gillar dig blogg jätte mkt. Så himla intressant och bra. Jag är själv kär i en turk hehe :) vad blev det för bullar? kan inte du lägga in fler bilder?:) det hade varit skoj! Kram

2011-12-07 @ 20:20:08

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0