Året som gått 2011

Så är det näst sista dagen på detta året!
Hade först tänkt skriva ett långt inlägg med bilder och talat om vad som hänt varje månad. Men vet att folk inte orkar läsa det.
Men vad har hänt 2011!?!?
Vi har flyttat till en ny lägenhet, vart i Halmstad, blivit gravid, förlorat en bebis, blivit gravid igen, väntar på vår bebis, blivit moster till världens finaste kille, börjat plugga, vart på semester i Alanya, vart i Stockholm, i Skövde, Hjo, Ullared, Gränna. Fått veta vem ens riktiga vänner är, fått nya vänner, förlorat min bästa vän BAMBAM, fått höra vår sons hjärta, sett vår son på ultraljud. Ja detta är bara en del som har hänt 2011! Och jag längtar så till 12 slaget och att 2012 börjar! Det året jag har längtat efter så länge!

Kommentarer
Postat av: Tina

Hej! Ville bara säga att jag saknar dig och ge dig en virtuell bamsekram! <3 Hoppas ni får ett fint nyårsfirande!

2011-12-30 @ 13:59:17
URL: http://www.tinasmelodi.blogspot.com

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0