Som en prinsessa

Jag har sovit som en prinsessa i natt. Oj oj vad skönt det är med en dubbelsäng. Inte en dag för sent att vi äntligen köpte den! LOVELY! Och skön är den också! Vaknade till i natt och undrade vart M var. Han låg ju där. Fast sängen är så stor så vi ligger inte på varandra. VILKEN lycka!

Upp i morse för att göra provet. Äntligen klar hoppas jag! Om jag nu fick godkänt! Men gjorde även VG frågorna. Vilken pluggis jag blivit. MÅSTE ha minst VG! Men det vet vi inte om jag får! Gjorde ett försök i alla fall!

Väl hemma igen! Visste inte alls vad jag skulle hitta på i dag! Men så ringer ju syster yster och frågade vad jag skulle göra. Så nu ska vi snart till baby proffsen för att kolla läget. Sen blir det mys med finaste Leon också! Underbar dag detta kan bli!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Du är duktig du vännen <3

2011-08-18 @ 11:40:06
URL: http://melvan.blogg.se/

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0