Solen

Solen har ju lyst här i Jkpg i dag! Och när M kom hem från skolan gick vi och köpte sallader och satte oss i parken och mös i skuggan. Det var lite kallt i skuggan faktiskt och jag orkade inte ligga i solen. Så det blev bara en lite stund men mysigt hade vi ändå.
Nu i kväll har illamåendet självklart tittat fram. Men jag får tacka för 1,5 dag som jag slapp må illa på i alla fall :)
M är i väg hos en kompis dom skulle visst sitta några turkar och dricka i trädgården. Så får väl se när han trillar in sen!
Själv borde jag plugga. Lovade mig själv att göra det. Men fastnar ju hela tiden vid Grey´s!
Kan inte förstå detta!
Men ska försöka ta upp boken och läsa lite och blir det fint väder i morgon och jag mår bra så blir det nog skuggan i någon park igen med läroboken!

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0