Ny månad ny vecka

Så går vi in i Augusti! Och hösten börjar närma sig! Vi går även in i en ny vecka på graviditeten! Känns skönt! Önskar bara tiden kunde gå lite fortare.
M är i skolan! Hans skola började i dag igen! Så nu är det tidiga morgon för han! Min börjar nästa vecka någon dag! Vet inte vilken. Men det blir en dag i veckan i alla fall! Håller på med Etiken nu. Har snart gjort färdigt mina inlämningsuppgifter. Och i veckan ska jag och Johanna träffas och göra instuderingsfrågorna så ska jag väl försöka göra provet innan jag börjar med alla andra kurser V.34!
Har haft en skön sommar. Med inte mycket plugg men ändå ett csn som kommit in på kontot!


I dag är det fint väder. Det känns som det är kallt! M sa att det var kallt när jag frågade om vi skulle gå och lägga och vid sjön sen när han kommer hem. Men jag tror jag lyckas få med han!
Det bästa som hände i går var att jag mådde inte alls i går. Mer än när jag var jätte hungrig men det är ju inte så konstigt. Så vi får hoppas på att det är det samma i dag och att illamåendet har lagt sig nu. Speciellt till skolan börjar. Så man även kan njuta av sin graviditet!

Kommentarer
Postat av: Anna

Äntligen är din uppdatering igång igen!!;)

2011-08-01 @ 13:48:15
URL: http://annisen2.blogg.se/

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0